Retouren & Klachten

Ruilen en/of retourneren
Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onderstaande retourprocedure hanteren.

Controle bestelling
Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, dan verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Retourprocedure
Voor een retourzending dient u de volgende procedure hanteren:

  1. Vraag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retour-nummer aan;
  2. Vul hiervoor het retourformulier compleet in en stuur deze naar info@inkzilla.nl;
  3. De bestelling dient zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, na het toekennen van het retour-nummer retour gestuurd te worden.
  4. Vermeld op de verpakking het RETOUR-nummer;
  5. De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons worden toegestuurd.

Download hier het retourformulier.

Voor het invullen van het retourformulier heeft u een versie van Adobe Reader nodig. Heeft u deze (nog) niet? Download hier gratis de laatste versie.

 

Klachtenafhandeling

Wij vertrouwen erop dat een ieder tevreden zal zijn met zijn/haar nieuwe aankoop. Zou er onverhoopt toch een meningsverschil optreden, dan hebben wij onderstaande procedure vooe de klachtenafhandeling:

  • Heeft u een klacht? Laat het ons binnen 7 dagen na ontvangst van het product weten;
  • Hiervan ontvangt u dan binnen 24 uur een ontvangstbevestiging;
  • Gezamenlijk zoeken wij naar een passende oplossing: een nieuw product of uw geld terug;
  • Komen wij er samen niet uit en wilt u verdere stappen ondernemen, neem dan contact op met Stichting Webshop Keurmerk;
  • Tot slot kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie.